top of page
orizzontale_1685462309764.jpg

Antonio Lupi 

Antonio Lupi je sinonim za vrhunski talijanski dizajn u segmentu kupaonske opreme. Smješten u srcu Toskane, ovaj brend od 1950. godine oblikuje kupaonice u jedinstvene, luksuzne prostore — gdje se dizajn, tehnologija i emocija susreću u savršenoj ravnoteži.

Antonio Lupi poznat je po svojoj filozofiji “total look” – integriranom pristupu koji uključuje sve elemente kupaonice: umivaonike, kade, tuš kabine, slavine, ogledala, panele, rasvjetu i dodatke – sve u savršenoj vizualnoj i funkcionalnoj harmoniji.

Brend se ističe:

  • Inovativnim materijalima poput Flumooda, Cristalmooda i Quarza, koji omogućuju izradu iznimno preciznih i estetski dojmljivih formi.

  • Suradnjama s renomiranim dizajnerima poput Carla Colomba, Paola Uliana, Nevia Tellatin, Bernharda Burka i drugih, koji brendu daju snažan umjetnički i arhitektonski identitet.

  • Prilagodljivim rješenjima – gotovo svaki element može se personalizirati po dimenziji, završnoj obradi, boji i materijalu.

Antonio Lupi kupaonica nije samo funkcionalni prostor – to je arhitektonski koncept, osobni statement i umjetnički izražaj.

Ključne vrijednosti brenda:

  • Talijanska izvrsnost u izradi

  • Dizajn koji nadilazi funkcionalnost

  • Preciznost, čistoća forme i suvremena elegancija

  • Održivost i tehnološka inovacija

  • Antonio Lupi zauzima poziciju ultra-premium brenda unutar kategorije kupaonske opreme i dizajna interijera, s jasnim fokusom na inovaciju, estetsku izvrsnost i arhitektonsku integraciju.​

  • Ciljana publika

  • Arhitekti i dizajneri interijera

  • Investitori i developeri luksuznih nekretnina

  • Privatni klijenti s visoko izraženim senzibilitetom za dizajn

  • Luksuzni hoteli, wellness & spa projekti, ekskluzivne vile

  • Vrijednosna pozicija

  • Više od funkcije – proizvodi Antonio Lupija nisu samo kupaonski elementi, već umjetnički objekti koji nadilaze svoju osnovnu funkciju.

  • Potpuna integracija – brend nudi “total look” kupaonicu, gdje se svaki element dizajnerski i tehnički nadopunjuje.

  • Materijalna inovacija – pionir u razvoju materijala poput Cristalmood (transparentna smola u boji), Flumood (kompaktni mineralni materijal), Quarzomood i drugih.

  • Dizajn potpisan – kolekcije su rezultat suradnji s najvažnijim imenima suvremenog talijanskog dizajna i arhitekture.

  •  Stilski identitet

  • Minimalistički, ali bogat u detalju

  • Skulpturalan, ali nenametljiv

  • Topao i taktilan, unatoč modernoj geometriji

  • Ekspresivan, ali uvijek uravnotežen

  • Tržišna diferencijacija

  • Za razliku od većine konkurencije, Antonio Lupi:

  • Ne prodaje “kupaonske proizvode”, već arhitektonsku viziju.

  • Fokusira se na kontinuiranu inovaciju u materijalima i tehnologiji, bez kompromisa u estetici.

  • Pozicioniran je kao brand za one koji žele stvarati – a ne kopirati već viđeno.

Nudimo vam

 20% popust na Antonio Lupi asortiman 

Zatraži ponudu / get a qoute

ukoliko želite ponudu ili više informacija o proizvodima, pišite nam... 

Thanks for submitting!

bottom of page